close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הטוב ביותֳר לידיד הכי טוב? 2 מותגי מזון כלבים שאתם חייבים להכיר

מערכת שורשכו שבט, תשפא08/02/2021

אם חשוב לכם להעניק לכלבים שלכם את הטוב ביותר, יש לכם כאן שני מותגים נפלאים שבהחלט יאפשרו את זה ושווה להתחיל איתם

תגיות:
צילום: freepik

אם הייתם הולכים לפני 15 שנה לחנות חיות באופן אקראי ומבקשים לרכוש מזון איכותי לכלב שלכם, כנראה שהייתם נאלצים לבחור אחד מתוך שלושה או ארבעה מותגים לכל היותר שלמען האמת לא היו ממש טובים והכילו את כל מה שהחברים הפרוותיים שלנו צריכים.

כיום התמונה היא כבר שונה בתכלית ומי שמחפש אוכל לכלבים צריך לבחור מבין עשרות מותגים שונים, מה שהופך את תהליך הבחירה למעט מורכב ומסובך. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים לספר לכם

על שני מותגי מזון איכותיים ומובילים שבהחלט שווה להכיר ולנסות אם עדיין לא יצא לכם לשמוע עליהם.

מותג המזון Acana

כשמדברים על מזון אולטרה-פרימיום לכלבים, אין ספק כי סוגי המזון המובילים של acana נמצאים בקדמת הבמה. מהנדסי המזון של החברה המצוינת הזו שמים דגש גדול על בשר כמרכיב עיקרי כאשר ישנה תמיד הקפדה על שיטות הכנה ועיבוד ששומרות על הרכיבים טריים ככל הניתן עם אובדן מינימלי בלבד של ערכים תזונתים. חומרי הגלם עצמם הם יוצאי דופן באיכותם, כמו למשל בקר מחוות גידול מובילות בארצות הברית, ביצי חופש, דגי בר וירקות ופירות טריים שלא עברו כל תהליך עיבוד. המבחר אגב הוא עצום ותוכלו למצוא סוגי מזון לכלבים בכל הגדלים, מזון מסוג "סינגלס" המכיל מקור אחד של חלבון בלבד (מתאים לכלבים הסובלים מאלרגיות ורגישויות) ואפילו מזון רפואי ודיאטטי. מבחינת הטעמים, מבחני טעימה מראים פעם אחר פעם כי מדובר במותג מזון החביב במיוחד על סוגים וגזעים רבים של כלבים.

מותג המזון טייסט אוף דה ויילד

גם כאן מדובר במזון אולטרה-פרימיום ברמה גבוהה ביותר. בחברה דוגלים בייצור מזון שאינו מכיל דגנים, שכן אלו אינם מתעכלים בקלות בקיבת הכלבים. במקום, תמצאו בסוגים השונים פחמימות מורכבות בלבד ובנוסף הם מכילים זן חיידקים ידידותיים ייחודי שפותח על ידי מהנדסי החברה ושמו K9, שתפקידו להקל על תהליכי העיכול ולשמור על מערכת העיכול של הכלבים. הבשר במוצרי טייסט אוף דה ויילד הוא בשר טרי בלבד שלכל היותר עבר תהליכים מינוריים של עישון או צלייה. כמו כן, כל סוגי המזון מכילים רכיבים תזונתיים חיוניים לבריאות הכלבים כמו אומגה 3 ו-6 האחראים על בריאות העור ועל פרווה מבריקה ונעימה, נוגדי חימצון ממקורות טריים כמו פירות וירקות העוזרים לחזק את המערכת החיסונית, DHA - רכיב המיוצר משמן סלמון שתפקידו לחזק את הראייה ואת התפקוד המוחי של הכלבים ועוד רשימה ארוכה של ויטמינים, מינרליים ורכיבים תזונתיים איכותיים נוספים.

בשורה התחתונה, אם חשוב לכם להעניק לכלבים שלכם את הטוב ביותר, יש לכם כאן שני מותגים נפלאים שבהחלט יאפשרו את זה ושווה להתחיל איתם.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה